facebook tetszik

2011. november 8., kedd

akiket csodálok - Mácsár Andrea

Sziasztok!

Igazából nem is nagyon akarom szaporítani a szót, csak szeretném bemutatni azokat az embereket, akik így vagy úgy, de inkább így, befolyásolják a mindennapjaimat.

Mácsár Andreát először facebookon találtam meg, aztán lestem a honlapját és aztán Siófokon és Veszprémben is sikerült az ékszereit a kezemben tartanom. Érdekes, hogy végül személyesen tőle rendeltem először csak egy fülbevalót, végül aztán jött egy szett és gyűrű is.

Még nem találkoztunk személyesen, de így a hálón keresztül is leszűrhető számomra, hogy egy végtelenül kedves, bájos, de rettenetesen kitartó és állhatatos emberről van szó, akitől van mit tanulni és jó a "közelében" lenni, valahogy erőt, bátorságot nyer tőle az ember lánya. Eleinte valamiért úgy tekintettem rá, mint egy félistenre, aztán ami igazán pozitív, hogy rájöttem, hogy földi halandó, aki hisz magában, mer és nyer. És emiatt ad nagy reményeket.......

Szeretettel ajánlom figyelmetekbe kincseit!

Franciska

elérhetőségei:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése