facebook tetszik

2012. augusztus 6., hétfő

sztárok felgyöngyözve - Ördög Nóra

Morfondíroztam egy kicsit azon, hogy akarok-e magyar "sztárt" felgyöngyözni a sorozatomban, de aztán úgy gondoltam, hogy ha olyan embert találok, aki számomra pozitív személyiség, akkor nagy baj nem lehet.

Így kérdés sem volt, hogy Ördög Nóri után fogok kutakodni, hogy milyen ékszereket visel.

Nyilván Ördög Nórit is kötik valamennyire a tévéműsorok, de alapvetően a képei között bogarászva szerintem megállapítható, hogy mindaddig, amíg hosszú barna fürtjei voltak (és talán fiatal korára is tekintettel), addig színes, bohókás hosszú és feltűnő láncokat viselt.


Igen nagy visszhangja volt annak idején, hogy ez a gyönyörű nő miért is vágatta le annyira rövidre a haját, hiszen olyan csodaszép volt és nőies és bájos. Nem is értettem, miért beszéltek múlt időben róla, mintha a hajával együtt bármit is elvesztett volna.



És mondja most valaki azt az alábbi képek láttán, hogy Ördög Nóri nem maradt csodaszép és nőies.

Amióta rövid frizurája van, azóta többnyire inkább csak fülbevalót visel, viszont abból is inkább a mutatós, nagy, hangsúlyos darabokat....


...így hát nem csoda, hogy Nóri kedveli Mácsár Andi textilékszereit, hiszen ezek igazán mutatós és hangsúlyos ékszerek.


A képeket a www.google.com képkeresőjének segítségével, valamint a www.facebook.hu különböző rajongói oldalain, valamint Ördög Nóri hivatalos oldalain találtam, köszönet értük. :)

Ha többet tudnátok meg róla:

...mert nem csak a külső számít:

Ha majd egyszer Nóri fciskaságot szeretne magának, itt ő is megtalál:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése