facebook tetszik

2012. október 12., péntek

plus size - fciskaságok telt hölgyeknek is






Én is voltam "vaságyastól 20kg-os" és nézegettem tinilányként a duci hölgyeket, hogy miért nem fogynak le??? 
És nem értettem. 
Azóta nagylány vagyok és egész más szemmel nézem a világot!






Ma már azt gondolom, hogy nem attól nő a nő, ha vékony.

Ma már azt gondolom, hogy némely duci hölgy megszégyenítően nőiesebb és vonzóbb, mint vékonyka társai.







Ma már azt gondolom, hogy teltebb nőtársaink sokkal empatikusabbak általánosságban.


Ma már azt gondolom, hogy a külső nem minden.


Ma már azt gondolom, hogy mindenkit elfogadok feltétel nélkül, hiszen nem tudhatom, hogy mi van a dolgok mögött.


Több olyan emailt is kaptam, hogy "szeretnék tőled vásárolni, de duci vagyok, kövér vagyok, vastag a nyakam, nekem nagyobb karkötő kell, mert kövér a kezem". ÉÉÉÉs??? Ezennel üzenem minden duci vagy husisabb gondolkodó érdeklődömnek, hogy boldogan készítek bárkinek ékszert. Méretre szabom. És nem ítélkezem....









2 megjegyzés: