facebook tetszik

2012. szeptember 18., kedd

vásárlói visszajelzések...


MEGKAPTAM A NYAKLÁNCOKAT!!!! 

ÉLŐBEN SOKKAL SZEBB!!!
KÖSZI :-)



Drága Franciskám, 

Megérkezett a csodaszép nyaklánc. Igaz már tegnap átvette a párom, de csak ma adta ide. 
Nagyon nagyon köszönöm! Puszillak! :)



Szia! Még pénteken megérkezett az ajándékom! Nagyon szép, nagyon tetszik, szóval még egyszer köszönöm szépen! :)


Ma megkaptam a libegőket! Nagyon szépek! Köszönöm!


Anyák napja a Kis Kócos Fciskaságomban! A többit holnap! A libegőm is csodaszép! :-) Ha legközelebb kimozdulok itthonról, azt veszem fel! :-) ♥


Ezennel Tesóm is belépett a boldog fciskaságtulajdonosok egyre népesebb táborába! :-)


Barátnőm anyukája és a fciska ékszere :D



Megjött a csomagocskánk. ♥
Tesóm színterápiája egyszerűen csodálatos! Valahogy nekem is muszáj lesz egyet beszereznem!
Én meg most még hetedikéig várhatok, és nézegethetem a Dorcsa feliratú kis csomagot, ha már egyszer elhatároztam magam,hogy csak akkor bontom ki,erősnek kell lennem! :-)


Köszönöm, szépen megkaptam. Nagyon tetszett!


Megkaptam nagyon tetszik köszönöm szépen!!!



Tegnap délután megkaptam a nyakláncot és a karkötőt.
Nagyon köszönöm, csuda szép, ma már rajtam is van. :)

Megkaptam az ékszert nagyon szépen köszönöm!!! 

Kedves Franciska:)Ma megkaptam a gyönyörűségeket!Fantasztikusan szépek,nagyon-nagyon köszönöm:)


Nagyon köszönöm a két nyakláncot, nagyon örülök mindkettőnek, és már nézegettem is, amiket azóta feltöltöttél, de azokra még várok néhány hetet, különben elveszítenék a varázsukat. :) 


A csomagot megkaptam nagyon tetszik pont ilyenre gondoltam!:)Köszönöm!:)
Továbbra is figyelemmel kísérem a munkáidat!:)


Megkaptam. Gyönyörűűűűűűűű! :))) Köszönöm! :)))


Megérkezett a csomag!!!!!  Nagyon nagyon köszi és nagyon nagyon szépek és nagyon nagyon örülök!!!!!!



Megérkeztek!!! Az imént hozta a postás, és már mindkettőt felpróbáltam többször is :) Nagyon szépek! Köszönöm, pont ilyenekre gondoltam :) 
Nagyon örülök, hogy megrendeltem őket. :)



Megérkezett a lánc, élőben sokkal szebb, mint a képeken, nagyon tetszik köszönöm! <3


Ma megérkezett a csomag. Nagyon szépen köszönöm! Élőben még szebb mint a képen, pedig már ott is csodás volt.



Nagyon klassz és természetesen jobbak mint hittem :-))
A képeken is szép, de élőben.... szupi!
Nagyon örülök neki!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése