facebook tetszik

2012. július 19., csütörtök

Mit vegyek fel? - 1. rész

A kis minisorozat írására azért vettem rá magam, mert egyre több olyan hozzászólás íródik a facebook oldalamon és email érkezik hozzám, amikor is azt írjátok, hogy "nagyon szép, de nem hordok lilát/kéket/zöldet/sárgát...stb.". Aztán azzal is sűrűn találkozom, hogy "nincs túl sok ruhám" és azzal is, hogy "nem az én stílusom" és azzal is, hogy "ez milyen szép, kár, hogy nincs lila/zöld/piros/sárga.. stb. színű ruhám".

A kis minisorozatom abszolúte és kizárólag az én saját kis ízlésvilágomat, az én saját szám ízét, tapasztalataimat és ötleteimet fogja tartalmazni, amiktől lehet, hogy egy stylist vagy egy divatdiktátor sikítva falnak menne, úgyhogy vegyétek úgy, hogy csak mesélek. Ha valakinek tetszik, alkalmazza... Ha nem, akkor lapozzon. :)


Mintásat a mintással? Színt a színnel?

http://www.corbisimages.com
http://pinterest.com/pin/137078382378151936/
Nálam alapszabály, ha mintás nadrágot veszek, akkor kizárólag egyszínű felsőt veszek hozzá. Nem keverem a kockásat a csíkossal, a virágosat a pöttyössel, stb. A mintákat nem keverem, viszont a színeket IGEN!!!!

Nálam nem törvényszerű, hogy egy pl. egy lila ruhához csak lila cipőt, táskát, hajpántot, karkötőt, nyakláncot lehet felvenni! Sőt.







A facebookon létrehoztam már egy albumot, ahova gyűjtögetem "Mit vegyek fel hozzá?" néven, hogy ÉN mit vennék fel mihez. Talán ott is látszik, hogy nem vagyok a "csakegyszín" híve. 

Ez a lila például nagyon szépen mutat így együtt, de valljuk be, hogy felvéve elég feltűnőek és talán giccsesek is lennénk, ha mindezt így magunkra aggatnánk ráadásként egy lila ruha társaságában. :)










Ha hangsúlyos lila (vagy kék) felsőt vagy ruhát veszek fel, akkor általában nem veszek hozzá lila kiegészítőket, hanem leginkább barnát, de annak aztán minden árnyalatát. Először furcsán hangzik, de aztán az összhatás mindig meggyőz, hogy igen, NEKEM ez így tetszik. :)







"...nem az én stílusom..."

Na igen.... nekem nem stílusom a gyurmaékszer, éppen ezért, ha a világ legdrágább, leggyönyörűségesebb gyurmaékszerét is ajándékoznák nekem, nem tudnék vele mit kezdeni. Szóval elfogadom, hogy nem vagyunk egyformák, és azt is elfogadom, hogy sokan nem hordanak bizsut és feltűnő, színes ékszereket.

Azonban azt gondolom, hogy a nyakláncaim között megtalálható mindenféle stílus, így akinek valóban tetszik, amiket készítek, annak biztosan találok olyan megoldást, ami az Ő stílusa... :) ...vagy legalábbis megpróbálom.

...a királylány....
...a bohókás....
...a fémérzékeny....



...a rocker...






































...a romantikus....

....a bevállalós....
...a vidám....
...a visszafogott...


folyt.köv.

2 megjegyzés:

  1. Én is pont így szoktam gondolkozni... Valamilyen színű a ruha, és valamilyen más színűek hozzá a kiegészítők. Viszont én ha olyan kedvem van felveszek két hangsúlyos színt is együtt, mint lila-pink, pink-türkiz stb... =)
    Nekem a kedvenc szettem most ez: http://www.polyvore.com/peacock/set?id=53282433
    Kicsit vad, de néha ilyen is kell. =)

    VálaszTörlés
  2. Az első lila összeállítás gyönyörű, mostanába megszerettem a lilát:)
    De az örök kedvenc a rózsaszín marad:))A királylányos nagyon jó!!

    VálaszTörlés